• 10 % rabatt på alla artiklar i butiken*
  • Premiumerbjudanden och för-reor
  • Members Only: Tillgång till exklusiva produkter
  • 12 månader för bara 95 SEK*

Finns tillgänglig endast för Premium-medlemmar:

Kupongkoden har kopierats till Urklipp.

Fel eller saknad artikel


< Tillbaka till Vanliga frågor



Vad ska jag göra om fel produkt har levererats?

Om du har fått en annan vara än den du beställde ska du kontakta oss innan du skickar tillbaka den.

Kontakta oss (Beställ >> Jag har fått fel produkt) och bifoga följande bilder:

  • ett foto av det föremål som du har fått
  • ett foto av etiketten med streckkoden.

Vi kommer att titta på vad som gick fel och hur vi kan åtgärda problemet så snart som möjligt.



En artikel i min beställning saknas - vad gör vi nu?

Vänligen kontakta oss så snart som möjligt genom att skicka ett e-postmeddelande till oss (beställning >> artiklar som saknas i min beställning) så kontaktar vi vårt lager och tar reda på vad som hänt med artiklarna.

Om du har beställt många artiklar eller mycket skrymmande artiklar (racketar, tennisväskor, skidor osv.) skickas dessa vanligtvis separat.

MISSA INTE DETTA!

MISSA INTE DETTA!

Registrera dig för nyhetsbrevet nu, få en 100 SEK kupong* och regelbundna mejl från oss som ger dig exklusiva erbjudanden och förköp.

Förnamn (frivilligt)
Efternamn (frivilligt)

Tack!

Aktivera din prenumeration genom att klicka på länken i det e-postmeddelande som vi precis skickade dig.