• 10 % rabatt på alla artiklar i butiken*
  • Premiumerbjudanden och för-reor
  • Members Only: Tillgång till exklusiva produkter
  • 12 månader för bara 95 SEK*

Finns tillgänglig endast för Premium-medlemmar:

Kupongkoden har kopierats till Urklipp.

Information om retur


< Tillbaka till Vanliga frågor



Hur returnerar jag varor?

1. Förpackning: Placera föremålen som du vill skicka tillbaka i lådan i originalförpackningen. Observera: Varorna måste returneras i sitt ursprungliga skick (oskadad, utan tecken på användning och med alla etiketter bifogade).

2. Klipp ut: Klipp nu returblanketten med skannade streckkoder från returformuläret (den övre tredjedelen ovanför returformuläret). Använd de streckade linjerna med saxsymbolen som vägledning för skärning.

3. Bifoga den nedre delen: Lägg sedan returformuläret, dvs. den nedre delen av sedeln, ovanpå paketet.

4. Stick på: Nu kan du stänga förpackningen och klistra fast den redan skurna retursedeln på en tydligt synlig del av paketets utsida. denna kupong har redan returadressen och din avsändaradress skriven på den.

5. Frankering: Kostnaderna för en retur ska bäras av kunden. Glöm inte att betala tillräckligt porto för din leverans.

6. Ta det till postkontoret: lämna paketet på ett postkontor. Så snart ditt paket har anlänt till vårt lager får du en bekräftelse via e-post.

Observera våra villkor: https://www.keller-sports.se/static/allmaenna-anvaendarvillkor/



Är ett utbyte möjligt?

På Keller Sports byter vi inte artiklar - vi accepterar bara returer. Från den dag du mottar din beställning har du 30 naturliga dagar på dig att skicka tillbaka oönskade objekt till oss. Vi kommer att informera dig när vi har mottagit den eller de returnerade artiklarna och du kommer att få en återbetalning med tiden. Under tiden, om du vet att du vill ha en artikel i en annan storlek eller färg än de du beställde första gången, behöver du bara göra en annan beställning.

Tänk på att du inte kan returnera begagnade artiklar eller artiklar utan originalförpackningen (skokartong) eller utan taggarna.

Specialartiklar: Vissa artiklar, t.ex. personliga spända racketar eller skidor, kan inte returneras alls.



Returkostnaderna

Ja, kostnaden för en retur måste bäras av kunden. Glöm inte att stämpla ditt paket tillräckligt. Tänk på att retur måste skickas till vårt lager i Tyskland. Du kan få kostnadsfria returer om du har betalat din beställning via Paypal.

Om du returnerar varan för att den är felaktig eller defekt, se våra andra vanliga frågor för mer information:



Returadressen

KELLER Group GmbH
c / o FIEGE Logistik Stiftung & Co. KG
Am Berkhopsfeld 500
30938 Burgwedel
TYSKLAND

MISSA INTE DETTA!

MISSA INTE DETTA!

Registrera dig för nyhetsbrevet nu, få en 100SEK kupong* och regelbundna mejl från oss som ger dig exklusiva erbjudanden och förköp.

Förnamn (frivilligt)
Efternamn (frivilligt)

Tack!

Aktivera din prenumeration genom att klicka på länken i det e-postmeddelande som vi precis skickade dig.